,

۵ مزیت نرم افزارهای صدور فاکتور آنلاین بر قالب های Word و Excel

Ohne E-Invoicing keine Warenbewegung | E-3 Magazin

 

 

شاید یک قالب فاکتور ساخته شده در Microsoft Word یا Excel گزینه خوبی باشد. از این گذشته، یک فاکتور فقط یک برگه کاغذ یک صفحه ای با تعدادی شماره و پاره ای توضیحات است، درست است؟ خیر، اشتباه است. این کاغذ تنها بخشی از روند کاری و دریافت و پرداخت های مالی کسب و کار شما است. استفاده از یک قالب ورد یا اکسل به همان اندازه که کارگشا است می تواند مشکل زا باشد. یک نرم افزار صدور فاکتور آنلاین برتری ها و کاربردهای فراوانی نسبت به قالب های سنتی دارد. در این مقاله ما ۵ مزیت استفاده از نرم افزارهای صدور فاکتور آنلاین را بررسی می کنیم:

 

 آسان شدن فرآیند پرداخت مشتریان

به عبارت ساده تر با این نرم افزارها تمامی پرداخت های مشتریان به شما با سرعت بیشتری انجام می شود. در واقع این نرم افزارها به گونه ای حرفه ای و متمرکز طراحی شده اند که تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار داده و تنها از آنها یک چیز می خواهند: لطفا این صورتحساب را پرداخت کنید.

بر خلاف قالب های ورد و اکسل با داشتن یک نرم افزار صدور فاکتور می توانید، امکان پرداخت از طریق کارت های بانکی را به راحتی برای مشتریان تان فراهم کنید. صورتحساب هایی که به صورت آنلاین مشاهده می شوند، این قابلیت را به مشتری می دهند تا تنها با فشار یک دکمه به درگاه پرداخت بانکی متصل شده و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهند. نه تنها نرم افزار صدور فاکتور پردازش تراکنش ها و صدور رسید مشتریان را انجام می دهد، بلکه شما نیز می توانید از زمان دقیق دریافت ایمیل تا زمان پرداخت و همچنین مبلغ پرداخت مشتری را مشاهده نمایید. مطمئنا هیچ کدام از این امکانات را در یک صفحه ورد یا PDF نخواهید داشت.

 

همه چیز بصورت خودکار انجام می شود.

هیچ چیز ناراحت کننده تر از تعقیب مشتریان برای دریافت پول نیست. با استفاده از نرم افزار صدور فاکتور آنلاین می توانید به صورت خودکار برای مشتریانی که هنوز پرداخت خود را انجام نداده اند، یادآوری ارسال نموده تا به این وسیله آنها را از خطر پرداخت جریمه دیرکرد مطلع سازید.

یک نرم افزار صدور فاکتور خوب نرم افزاری است که قابلیت های واقعی حسابداری را در درون خود داشته باشد. با تجمیع کلیه اطلاعات مالی خود در یک محل می توانید بدون نگرانی فصول مالیاتی را پشت سر بگذارید.

 

Best invoice app: 7 easy invoicing apps for small business

ابزارهای قدرتمندی به شما ارائه می دهد.

نرم افزار صدور فاکتور آنلاین، اطلاعات مرتبط با محصولات، قیمت ها، مشتریان و مالیات شما را ذخیره می کند. بنابراین هر بار که یک فاکتور ایجاد می کنید می توانید با چند کلیک ساده این کار ها را انجام دهید. همچنین این بینش را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید مشخص کنید که بیشتر درآمد شما از کجا به دست می آید، کدام مشتریان به طور مداوم پرداخت انجام داده و چه محصولاتی بیشترین فروش را داشته اند. علاوه بر این، اطلاعات کارت های بانکی و اعتباری مشتریان به روشی سازگار با PCI ذخیره می شود، به این معنی که شما و مشتریان تان لازم نیست که درباره امنیت اطلاعات خود نگران باشید.

 

توانایی استفاده در لحظه (on the go)

چه در منزل و چه در حال حرکت باشید، نرم افزارهای صدور فاکتور آنلاین به شما امکان می دهند تا فاکتورهای خود را با سهولت ذخیره کنید. می توانید تراکنش های خود را در هر مکان و از طریق لپ تاپ پردازش نمایید. برای بررسی یا صدور فاکتور مشتریان نیازی ندارید تا رسیدن به منزل صبر کنید. همچنین بسیاری از این نرم افزارها قابلیت عرضه بر روی تلفن همراه بصورت اپلیکیشن را نیز دارند، که این امر می تواند تا حد زیادی امکان دسترسی شما را در هر لحظه و در هر مکان آسان تر کند.

 

قابلیت شخصی سازی

نرم افزارهای صدور فاکتور آنلاین، با امکان شخصی سازی فاکتورها می توانند مشتریان شما را  به حیرت وا دارند. برای صدور فاکتورهای تمیز و زیبا لازم نیست یک طراح باشید (یا یکی را استخدام کنید). با استفاده از یک نرم افزار مناسب می توانید از قابلیت فاکتور ساز رایگان موجود در آن استفاده نموده و برای ارضاء حس زیبایی شناسی و متناسب با برند تجاری خود، می توانید به آسانی سفارشی سازی فاکتور را انجام دهید.

بسیاری از قابلیت های ذکر شده بالا در نرم افزار فروش بامداد موجود است و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی عملیات ساخت و صدور فاکتورهای فروش را انجام دهید.

 

 

 

 

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سه =