۴ راهکار موثرو کلیدی مدیریت مالی برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کارها

 

4 Money Management Tips for Entrepreneurs

این روزها، صاحبان کسب و کار درسطح بی سابقه ای از اضطراب اقتصادی قرار دارند و این موضوع ثبات مالی شرکت ها را تهدید می کند. بسیاری از کسب و کارها در سراسر جهان به دلیل اقدامات فاصله گذاری اجتماعی متوقف شده اند، که احتمالا بسیاری از آنها نیز به طور دائم تعطیل خواهند شد. کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا که به دنبال جلوگیری از ابتلا به این سرنوشت هستند، باید در مدیریت مالی خود دقت بیشتری به خرج دهند، زیرا عدم توجه کافی به این مسئله در حال حاضر همچون خرید یک بلیط یک طرفه برای ورشکستگی است.

 به جای انکه دور هم نشسته و منتظر بمانید تا نجات مالی به طرز معجزه آسایی برایتان ظاهر شود، سعی کنید محتاط باشید و این اقدامات را انجام دهید تا از آینده شرکت خود محافظت کنید.

 

از معافیت های مالیاتی استفاده کنید.

هیچ کس به اندازه کارآفرینان که مجبور به پرداخت هزینه های دایمی و گزاف هستند، از مالیات متنفر نیست. نرخ بالای مالیات با محدود ساختن نیروی کار استخدامی یک شرکت، پرهیز از نوسازی و گسترش فیزیکی کسب و کار، و پرداخت هزینه ها در شرایط دشوار اقتصادی، باعث کاهش رشد اقتصادی کسب و کارها می شود. باید سعی کنید تا با استفاده از معافیت های مالیاتی از پرداخت بیش از اندازه و توان خود در صورت یافتن این معافیت ها، جلوگیری به عمل آورید.

آگاه باشید که معافیت های مالیاتی خاص می تواند به شما در استخدام و حفظ کارمندان واجد شرایط کمک کند و در عین حال بار مالیاتی شما را نیز کاهش دهد. به عنوان مثال مشاغل کوچک که افراد دارای معلولیت را استخدام می کنند، مزایای مالیاتی دریافت می کنند. تضمین دسترسی به محل کار شما و استقبال از معلولین نه تنها امری اخلاقی است، بلکه از نظر اقتصادی نیز راهکاری محتاطانه است. اگر چنین قصدی دارید، به نصب رمپ ها و سایر زیرساخت های لازم برای دسترسی افراد معلول اقدام کنید.

 

بدون صرف هزینه اضافی به استقبال فناوری بروید.

صاحبان کسب و کارها دائما می شنوند که اگر بخواهند مدت طولانی در تجارت بمانند، باید از فناوری دیجیتال استفاده کنند. اما بسیاری از ابزارهای دیجیتالی و خدمات نرم افزاری ارزش سرمایه گذاری ندارند. در بین ضرورت دیجیتالی کردن عملیات و عدم توانایی در انجام این کار به روش مقرون به صرفه، حد وسط را داشته باشید. برخی کارآفرینان در انجام این کار ناتوان اند. به جای اینکه به کل استفاده از فناوری را کنار بگذارید. سعی کنید تا بیاموزید که چگونه می توانید بدون آنکه با پرداخت هزینه های گزاف به سودآوری خود لطمه بزنید، در حد مطلوب و ضروری از فناوری های روز استفاده کنید.

 

Organize Your Small Business Finances With These 6 Steps ...

با سرمایه گذاری بلند مدت آینده خود را بسازید.

اغلب به افرادی که می خواهند وضعیت مالی خود را تحکیم ببخشند، گفته می شود که در بازار سهام سرمایه گذاری کنند. به آنها گفته می شود که هیچ راهی برای اطمینان از آینده مالی بلند مدت شما بدون در اختیار داشتن یک پوتفوی متنوع از دارایی ها وجود ندارد. با این حال، کارآفرینان به ندرت به سرمایه گذاری در بازار سهام مشغول هستند. صاحبان کسب و کارها غالبا بیش از حد مشغول بوده و وقت کافی برای پیگیری اخبار و روند بازار سهام را ندارند. اما کارآفرینان باهوش با شناسایی موقعیت های سرمایه گذاری ویژه، در بلند مدت سودهای چشم گیری کسب می کنند.

وظیفه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، دستیابی به رونق تجاری است. تنها راه مطمئن برای انجام این کار، ایجاد سبد متنوعی از دارایی است که به شما کمک می کند تا در مواقع آشفتگی اقتصادی، کسب و کار خود را سر پا نگاه دارید. در اقتصاد جدید، فرصت های سرمایه گذاری بهترین دوستان شما هستند. اگر پول خود را در زمان مناسب در جای مناسب قرار دهید، شکوفا شده و هم پای کسب و کار شما رشد می کند.

 

از حضورتان در فضای مجازی کسب درآمد کنید.

اگر یک وب سایت یا یک صفحه مجازی در هر یک از رسانه های اجتماعی دارید که به خوبی دنبال می شود، به کسب درآمد از طریق تبلیغات فکر کنید. همچنین از حساب های رسانه های اجتماعی همچون اینستا گرام می توان به عنوان ابزارهای بالقوه برای بازاریابی و کمک به افزایش فروش در کسب و کار خود بهره ببرید. اگر به عنوان یک کارآفرین اهمیتی به حضور فعال و موثر خود در رسانه های اجتماعی نمی دهید، بدانید که در مدیریت مالی خود دچار اشتباه هستید.

 

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =