نرم افزارهای اندروید محبوب حسابداران

امروزه استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها بسیار رایج شده است، با اینکه هنوز نرم افزار حسابداری کاملی در اندروید عرضه نشده اما نرم افزار های خوبی جهت کمک به کار حسابداری می توان برای این سیستم عامل پیدا کرد. در این نوشته قصد داریم نرم افزار های محبوب حسابداران در اندروید را معرفی کنیم.

یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای حسابداران اکسل است، چند نگارش اکسل برای اندروید وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

اکسل نگارش مایکرو سافت

این نسخه توسط تولید کننده اصلی اکسل یعنی مایکروسافت عرضه شده، رابط کاربری آسان، امکان به اشتراک گذاری فایل ها، ذخیره در فضاهای ابری و ویرایش فایل ها از قابلیت های این نگارش از اکسل است.این برنامه قابل نصب بر روی اندروید ۴٫۴ و بالاتر می باشد و از نسخه M اندروید پشتیبانی نمی کند. چند نمونه از نمای این برنامه را می توانید ببینید.

 

نرم افزار اندروید حسابداری

اکسل برای حسابداران

برای دریافت این برنامه می توانید به اینجا مراجعه کنید.

نسخه گوگلی اکسل Sheets

این نگارش توسط غول دیگر نرم افزار  Google عرضه شده است.در این نسخه ارتباط آنلاین با Google Docs، تایپ صوتی، مشخص کردن تغییرات جدید در فایل، امکان استفاده از نمودارهای سریع وجود دارد.برای دانلود این برنامه می توانید به اینجا مراجعه کنید.

چند نمونه از تصاویر این برنامه را در زیر ببینید.

 

حسابداران در اندروید

حسابداری در اندروید

  حتما مقاله استفاده از اکسل در حسابداری و ساخت گزارشات مطالعه کنید.

WPS Office

برنامه ای همه کاره که قابلیت نمایش فایل ها با فرمت های مختلف را دارد، امکان ساخت فایل های DOC, DOCX, XLS, XLSX,TXT و قابلیت نمایش PPT, PPTX, PDF از قابلیت های این نرم افزار است، من شخصا از این نسخه استفاده می کنم. امکان به اشتراک گذاری فایل،ارتباط با فضاهای ابری و چاپ فایل از قابلیت های این نرم افزار می باشد.اگر علاقه مند به دانلود هستید به بازار مراجعه کنید.

اکسل مبایل

حسابداری و اکسل

گروهی دیگر از نرم افزار های مورد علاقه حسابداران برنامه های تبدیل نرخ ارز می باشد. به چند نمونه از این برنامه ها در زیر اشاره می شود.

مثقال

این برنامه علاوه بر نمایش نرخ ارز و سکه طلا با استفاده از اینترنت امکان استفاده از ویجت را نیز برای شما فراهم می کند. آدرس دریافت برنامه در بازار.

نبض بازار

علاوه بر اعلام نرخ خرید و فروش ارز و فلزات و تمام کالا های مورد نیاز تان این نرم افزار اطلاع رسانی با Notification را دارد و همچنین امکان مرور افلای قیمت ها هم دارد  برای دریافت به اینجا مراجعه کنید.

قیمت آنلاین

این برنامه علاوه بر اطلاع رسانی نرخ ارز امکان تبدیل ارز را هم فراهم کرده برای دانلود با این آدرس مراجعه کنید.

یکی از محاسبات حسابداری راس گیری چک و محاسبات سود و اقساط می باشد و در صورت زیاد بود اسناد این محاسبات زمانبر است.

راس گیر چک

محاسبه راس چک ها با تاریخ و مبالغ متفاوت می توان از این برنامه استفاده کرد.

راس گیری چک و محاسبه سود

این نرم افزار جهت محاسبه تاریخ راس و سود ماهیانه چک تهیه شده است. قابلیت ثبت چک به تاریخ و مبلغ دلخواه، تغییر تاریخ و مبلغ چک، حذف، درصد سود ماهیانه، تاریخ مبنای محاسبه و نمایش سود چک در تاریخ راس، سود چک در آخرین تاریخ می باشد. دریافت نرم افزار از اینجا. یک نمونه از تصاویر را مشاهده کنید:

راس گیری چک

محاسبه سود وام و سپرده

این برنامه دو بخش دارد “محاسبه سود سپرده” و “محاسبه قسط و بهره وام” .
محاسبه سود به دو روش ساده و مرکب انجام می شود. در روش ساده سود تنها به سپرده اصلی تعلق می گیرد و در روش مرکب سود سپرده اصلی به سپرده دیگری واریز شده و آن سپرده خود نیز دارای نرخ سود متفاوتی است.
بخش وام، “امکان محاسبه قسط از روی نرخ” و “محاسبه نرخ از روی قسط” وجود دارد.

اگر مایل به دریافت هستید به این آدرس مراجعه کنید.

 

نرم افزار حسابداری

 

2 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =