۴ روش کلیدی برای تبدیل کسب و کار فیزیکی به آنلاین

بحران فعلی سلامت عمومی، منجر به تغییر شدید عادتهای مصرف کنندگان شده است. به طوری که سفارشات آنلاین خرید محصولات بهداشتی و سایر لوازم خانگی و همچنین بازی های ویدیویی به شدت با افزایش تقاضا روبرو شده است. پس اصلا جای تعجب ندارد، که اکثر قریب به اتفاق این خریدها بصورت اینترنتی اتفاق بیفتد.

برای فروشگاه های فیزیکی، کاهش مراجعه حضوری مشتریان می تواند ویران کننده باشد. حتی خرده فروشان بزرگی در دنیا همچون وال مارت نیز شاهد افت قابل ملاحظه ی فروش هستند. به همین دلیل حضور پرقدرت آنلاین برای هر یک از مشاغل خرده فروشی که به حفظ درآمد امیدوار هستند، ضروری است. هرچه سریع تر بتوانید محصولات خود را به صورت اینترنتی ارائه کنید، شانس شما برای کاهش تأثیرات مالی مخرب بیشتر می شود. حال با هم نحوه انجام این کار را بررسی می کنیم:

 

از پلت فرم های فروشگاهی مناسب استفاده کنید.

سریعترین راه برای به روزرسانی نسخه آنلاین فروشگاه شما ادغام سایت خود با یک پلت فرم اختصاصی فروشگاهی آنلاین است. چنین پلت فرم هایی به شما امکان می دهند، فروشگاه اینترنتی ایمن خود را با چند کلیک راه اندازی کنید و طراحی سایت را متناسب با برند خود، شخصی سازی کنید.

دقیقا مانند زمانی که مشتریان به فروشگاه فیزیکی شما پا می گذارند، شما به همان اندازه در قبال تجربه ی خرید آنها مسئول هستید. برای اطمینان از ارسال به موقع کالا، باید موجودی سفارشات و همچنین وضعیت حمل و نقل آنها را به خوبی بررسی کنید. گزینه های پرداختی را در نظر بگیرید و بر اساس فاصله مشتریان از شما زمان بندی ارسال کالا را مدیریت نمایید.

 

از سایر بسترهای مجازی در کنار وب سایت خود استفاده کنید

وب سایت شما باید تنها نقطه ی آغاز فروش محصولات تان باشد. استفاده از رسانه های اجتماعی فرصت های معنا دارتری برای دستیابی به مشتریان ایجاد می کند. در مواردی که جریان پول نقد یک نگرانی جدی است، بررسی هزینه های متغیر مرتبط با پلت فرم های مختلف مهم است. یک نمایندگی فروش اختصاصی که بیشتر روی مخاطب هدف شما متمرکز است ممکن است به تعداد فروش آمازون نرسد، اما در نهایت می تواند به لطف هدف گذاری بهتر فروش بیشتری را به همراه داشته باشد. در عین حال به شما امکان می دهد سود بیشتری را نیز کسب کنید.

 

Flipboard: 4 Reliable Tips for Quickly Moving Inventory Online

تا حد امکان جزئیات محصولات را به مشتری ارائه دهید.

حتی با وجود افزایش محبوبیت تجارت الکترونیک، بسیاری از خریداران خرید حضوری از فروشگاه های فیزیکی را به آنلاین ترجیح می دهند. تحقیقات نشان می دهد که ۶۲ درصد از مشتریان تمایل به دیدن، لمس یا امتحان کردن اجناس به صورت حضوری دارند. با توجه به این که شما چنین تجربه ای را نمی توانید در فروش آنلاین تکرار کنید، می توانید با ارائه توضیحات دقیق به مشتریان در شناسایی بهتر محصول کمک کنید.

این کار را می توانید با قرار دادن عکس های جذاب و روشن و نوشتن اطلاعات محصولات به صورت طبقه بندی شده انجام دهید. بسیاری از محصولات از قبل در اینترنت معرفی شده اند که می توانید با یک جستجوی ساده به اطلاعات آنها دسترسی پیدا کنید. به مرور زمان متوجه خواهید شد که کدام پلت فرم ها می توانند تجربه فروش فیزیکی اجناس را برای شما تکرار کنند.

 

مشتریان خود را از تغییرات آگاه نگه دارید.

اوضاع هر روز در حال تغییر است. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را در کانون توجه نگه دارید، باید مشتریان خود را از طریق هر راه در دسترس از این تغییرات مطلع کنید. لیست ایمیل ها، پست های رسانه های اجتماعی، به روزرسانی ها در وب سایت شما و استفاده از پروفایل Google My Business در اطلاع رسانی بهتر مشتریان در مورد وضعیت فروشگاه شما و در دسترس بودن خرید آنلاین کمک می کند.

از ارتباط با رسانه های خبری محلی نترسید. بسیاری از نشریات محلی لیست آخرین تغییراتی را که کسب و کارها برای ادامه خدمت به مشتریان خود ارائه می دهند، در اختیار خوانندگان خود قرار می دهد. هرچه از روش های بیشتری برای دسترسی به مخاطبان محلی خود استفاده کنید، کشف فروشگاه اینترنتی شما برای آنها ساده تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =