۵ رویه کاری که کارآفرینان نمی توانند در سال ۲۰۲۰ نادیده بگیرند

 

Businessman working on phone.

بهینه سازی در حال تبدیل شدن به مدیریت جدید ریسک است.

با توجه به وجود بالا رفتن تنش هایی سیاسی و رکود بالقوه در اقصی نقاط جهان، اصلا جای تعجب نیست که رویدادهای کارآفرینی امسال با تاکید بر امنیت اقتصادی همزمان با افزایش کارآیی و بهره وری متمرکز شده اند. لی هندرسون مدیر رشد و توسعه بازار EY امریکا، بر اهمیت حفظ امنیت در ازای افزایش بهره وری تاکید می کند. او گفت: کارآفرینان باید مواردی همچون قراردادها، فروشندگان، هزینه ها و عملیات تجاری را با دقت مورد بررسی قرار دهند تا از بازدهی بی دردسر آنها مطمئن شوند. در عین حال باید همواره فضایی را به رشد و نوآوری اختصاص دهند. مطمئنا فرصت هایی وجود خواهد داشت و شما باید بتوانید در زمان لازم آمادگی سرمایه گذاری در آنها را داشته باشید.

بر اساس داده های EY، کارآفرینان در مقایسه با سایر رهبران مشاغل، از مثبت اندیشی بالاتری بر خوردار هستند. طبق آمار ۶۷ درصد از کارآفرینان اظهار داشته اند که به دنبال فرصت ها ی جدید در بازار هستند. این رقم در بین سایر مدیران شرکت های بزرگ تنها ۱۹ درصد بوده است.

 

استارت آپ های صنعت محور شاهد بیشترین میزان رشد خواهند بود.

برد کیول، مدیر شرکت UPTAKE  و کارآفرین برتر سال ۲۰۱۹ امریکا معتقد است: فرصت های کارآفرینی تنها محدود به ارائه خدمات گوناگون تجاری نیست. شرکت های بزرگی مانند آمازون در ارائه خدمات وسیع و گسترده تجاری به انبوهی از مشتریان تبحر دارند. اما در بخش صنعت نیز پتانسیل ها و فرصت های فراوانی برای کارآفرینان وجود دارد که شرکت هایی مانند آمازون تمایلی به فعالیت در آنها ندارند. این فرصت مناسبی را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد تا در صورت انعطاف پذیری و پویایی کافی به آسانی به این بخش ها ورود کرده و از فرصت های پیش رو نهایت استفاده را ببرند.

 

کارآفرینان غیر فنی برای موفقیت نیاز به مشارکت دارند.

بسیاری از افراد با ایده های بزرگ و جذاب هستند که توانایی فنی برای اجرایی کردن آنها را ندارند. بسیاری از کارآفرینان غیر فنی برای تحقق رویاهای خود به افراد دارای مهارت برای پیاده سازی فناوری های مورد نیاز خود، اعتماد می کنند.

دلیل این امر این است که بسیاری از کارشناسان فناوری نیز به سمت کارآفرینی روی آورده اند. آنها ممکن است مهارت لازم برای ساخت محصول را داشته باشند، اما اغلب در بخش فروش و بازاریابی محصولات – در جایی که بسیاری از کارآفرینان غیر فنی می درخشند- به کمک نیاز دارند.

 

Image result for 5 Trends in Entrepreneurship You Can’t Afford to Ignore in 2020

 

استفاده از فناوری برای افزایش بهروری

همان طور که لی هندرسون اظهار داشت، یکی از راه هایی که امنیت تجاری را تامین می کند، استفاده از فناوری است. کارآفرینان با استفاده از ابزارهایی که صرفه جویی در وقت و هزینه را به همراه دارد، می توانند با منابع کمتر به بهره وری بیشتر دست یابند. یکی از نمونه های موفق در این زمینه یک شرکت مدیریت پروژه در ایرلند با نام Teamwork است. مدیر عامل این شرکت پیتر کوپینگر که جایزه کارآفرین برتر سال ایرلند را نیز دریافت کرده است می گوید: من بارها و بطور مفصل در مورد اینکه چگونه با بهینه سازی سیستم عامل ها می توان به تامین امنیت تجاری و در عین حال افزایش بهروری کمک نمود، صحبت کرده ام.

 

شرکت ها بیش از پیش بر روی آگاهی فرهنگی تمرکز می کنند

این افراد هستند که تجارت را رونق می دهند. این عبارت را بارها و بارها شنیده ایم. بسیاری از کارآفرینان دوست دارند تا در زمینه ساخت گروه های کاری متنوع، استفاده حداکثری از توانایی های فردی کارکنان و ایجاد فرهنگ کاری مطلوب که کارمندان را به ماندن در کار تشویق می کند، اطلاعات کسب کنند. سرمایه گذاری بر روی رشد فردی اعضای مجموعه، که بسیاری از کارآفرینان و رهبران موفق کسب و کارها برآن تاکید دارند، بهترین راه حل است. این بدان معناست که فراهم کردن یک محیط کاری انعطاف پذیر، ایجاد استقلال کاری و ارائه پاداش مبتنی برعملکرد کارکنان مانند تقسیم سود برای حفظ انگیزه، می تواند راه حل های مناسبی برای به حد اکثر رساندن توانایی ها و بازدهی مطلوب افراد یک مجموعه  باشد.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفت =