ارتباط ربات های تلگرام با حسابداری نوین امروزی

موفقیت TELEGRAM در داخل ایران

آن چه را که تا به امروز از رضایت کاربران تلگرام می توان دریافت چیزی جز روند موفقیت برای آن رخ نداده است چرا که امنیت در ارسال اطلاعات ردوبدل شده ، امکان ارسال هرفایل دلخواه تا سقف ۱٫۵ گیگابایت ، سرعت در انتقال اطلاعات ، امکان ساخت استیکر و انتشار آن توسط کاربران ،وجود ربات های تلگرام , ظاهر ساده و در عین حال کاربرپسند و از همه مهمتر متن باز بودن این برنامه از مهمترین دلایل موفقیت اپلیکیشن تلگرام بوده است.

 

اما آن چه که حساب این پیام رسان را از سایر رقبایش جدا می کند ربات‌هایش است ، به عبارتی دیگر ربات‌های تلگرامی به ظاهر دقیقا همانند یکی از دوستان شما هستند که در صورت موافقت شما در لیست دوستان‌تان قرار می‌گیرند و می‌توانید با آنها به صورت ۲۴ ساعته صحبت کنید و بلافاصله از آنها پاسخ مناسب دریافت کنید .

در حال حاضر در کشور ما از میان شبکه های اجتماعی، تلگرام یکی از پرکاربردترین پلتفرم های ارتباطی است. این نرم افزار به دلیل سرعت و امکانات بسیار خوب کاربران بسیاری را جذب خود نموده است و یکی از امکانات سودمند آن “ربات های تلگرام” هستند.

ربات های تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه می باشند که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام طراحی شده اند. کاربران می توانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات های تلگرام در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند در یک مکالمه شخصی و یا در یک گروه ایجاد شود و می توان ربات های تلگرام را با استفاده از API تلگرام و از طریق درخواست های HTTPS مدیریت نمود.

در واقع می توان گفت که این ربات‌ها برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می‌کنند. انواع مختلفی از ربات های تلگرام مانند ربات فروشگاهی، ربات نظر سنجی، ربات جستجوگر و … وجود دارد که هر کدام کاربردی متفاوت دارند.

 

کاربرد اصلی ربات های تلگرام

بات های تلگرام انواع مختلفی دارند اما به طور کل تمام آنها کاربرد زیر را دارا هستند:
ارتباط با وب سرویس ها: یک ربات تلگرام می تواند فعالیت های شما را کوتاه و بهینه کند، به عنوان مثال می توانید هنگامیکه دیدگاه یا فرم تماس جدیدی در سایت ارسال شد، مستقیما در تلگرام آن را دریافت کنید و یا آخرین ایمیل های خود را به حساب تلگرام خود منتقل نمایید.

 

ارتباط ربات های تلگرامی با حسابداری

همانطور که میدانید ما در عصر تکنولوژی زندگی میکنم و بیشتر کارها رو به فرا صنعتی شدن رفته است
حسابداری نیز از این چرخه مستثنی نبوده و رو به الکترونیکی شدن رفته است
مدیران اغلب شرکت ها تمایل دارند دسترسی زیادی روی اطلاعات شرکت و عملکرد نیرو های خود داشته باشند و برای آنالیز و باز بینی داده های شرکت خود نیازمند دسترسی سریع هستند ربات های تلگرام با امکان تبادل انواع فایل و تصاویر این امکان را فراهم کرده تا بطور هوشمند به این نیاز پاسخ دهد.

خوشبختانه برنامه نویسان با توجه به نیازهای روزمره کاربران که همان شرکت ها و مدیران هستند اقدام به برطرف کردن این مشکل کردند و می توان با استفاده از ربات های تلگرام اطلاعات جامع و گسترده ای از امار کامل شرکت و مشتریان به مدیران ارائه دهند.

علاوه بر دسترسی دادن به مدیران این افراد امکاناتی را برای مشتریان نیز در نظر گرفتند امکاناتی مثل : آگاهی از مانده حساب، ارسال گردش حساب، اطلاع رسانی از وضعیت و تاریخ چکها و حتی پیگیری و ارسال اطلاعات جهت مشتریان بازاریابی شده.
میتوان گفت در ایران به طور متوسط هر نفر دارای یک اکانت تلگرام هست و با این امار داشتن ربات تلگرام برای صرفه جویی در زمان و اطلاع رسانی بسیار ایده ال است.

 

حسابداری

حسابداری

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =